کد خبر: 28621
تاریخ انتشار: شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 11:06

داخلی

»

اخبار کتاب

فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان (AFCC) گشایش یافت

منبع : لیزنا
فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان، هشتمین دوره خود را از ۱۶ می ۲۰۱۷ برابر با ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ در کتابخانه عمومی مرکزی سنگاپور آغاز کرد.
فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان (AFCC) گشایش یافت

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی شورای ملی توسعه کتاب سنگاپور، سازمان‌دهنده هشتمین فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان است. این فستیوال ۵ روزه، برنامه‌ها و رخدادهای ویژه‌ای را چه به صورت رایگان و چه الزام به تهیه بلیط، به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد؛ برنامه‌هایی همچون میزگرد، کنفرانس، کلاس‌های آموزشی حرفه‌ای، کارگاه‌ها و نمایشگاه کتاب.

 

۱۵۷ سخنران از ۱۸ کشور جهان در فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان سخنرانی می‌کنند؛ سخنرانان برجسته‌ای مانند پی‌جی لینچ، برگزیده جایزه کودکان ایرلند و فیلم‌ساز انگلیسی، لزلی آدوین کسی که فیلم او به نام «شرق شرق است (۱۹۹۹)» در آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا، برگزیده جایزه بهترین فیلم شد. امسال کشور اندونزی، کشوری است که تمرکز بر آن خواهد بود و محتواهای ویژه کودکان در این کشور بررسی خواهد شد. هاردیانو، تصویرگر اندونزیایی نیز به عنوان تصویرگر میهمان در این فستیوال حضور خواهد داشت.

پی‌جی لینچ، برگزیده جایزه کودکان ایرلند و لزلی آدوین، فیلم‌ساز انگلیسی

 

یکی از آثار هاردیانو، تصویرگر میهمان این فستیوال

 

کنیت کوئک، دبیر این فستیوال درباره این جشنواره گفته استما هر سال برنامه‌هایی نیرومندی را در کنار هم می‌گذاریم که الهام‌بخش فعالان در سنگاپور و سایر نمایندگان بین‌المللی از نقاط مختلف قاره در صنعت ادبیات کودکان خواهد بود.

درباره فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان

فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان (AFCC) جشنواره‌ای سالیانه است که با هدف ترویج کتاب‌ها و محتواهای کودکان با تمرکز بر موضوع‌هایی آسیایی در سنگاپور برگزار می‌شود. این فستیوال، رویدادی منحصربه‌فرد در قاره آسیا است که فرصتی برای نویسندگان، تصویرگران، ویراستاران، ناشران، توزیع‌کنندگان، پدران و مادران، آموزگاران، مربیان و کودکان فراهم می‌کند تا ببینند، بیاموزند، مهارت‌های خود را توسعه دهند و فرصت‌های تجاری را دریابند.

هشتمین فستیوال آسیایی محتواهای ویژه کودکان از ۱۶ می آغاز شده است و تا ۲۱ می ۲۰۱۷ برابر با ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: