کد خبر: 28815
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 خرداد 1396 - 09:33

داخلی

»

اخبار کتاب

تولد دوباره‌ «یک وجب از آسمان»

منبع : لیزنا
«یک وجب از آسمان» نوشته‌ محمدرضا یوسفی با ویرایش جدید منتشر شد.
تولد دوباره‌ «یک وجب از آسمان»

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، «یک وجب از آسمان» که اقتباسی سینمایی نیز از آن صورت گرفته، درباره‌ خانواده‌ای است که در خانه‌ خود یک وجب از آسمان را قاب گرفته و نگه‌داری می‌کنند. این خانواده مورد رشک و حسد دیگران واقع شده و دستخوش اتفاق‌های جدیدی می‌شوند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

 «از وقتی فرشته پیش محبت آمد و یک وجب از آسمان را به او داد، محبت دلش به دست بند، گردن بند و انگشتر فروشی راضی نبود. وقتی می‌خواست گردن‌بندی را که نقش فرشته‌ها روی آن بود به کسی بفروشد، انگشتانش می‌لرزید و دلش رپ رپ می‌کرد. انگار راستی راستی می‌خواست فرشته‌ای را که پیش او آمده و یک وجب از آسمان را به او داده بفروشد.»

این اثر نخستین بار در سال 1376 منتشر شد و بعدتر نسخه‌ سینمایی آن به کارگردانی و نویسندگی علی وزیریان موفق به دریافت دو جایزه‌ فیلم‌های مذهبی از ایتالیا و روسیه شد.

 

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این اثر را برای گروه سنی «د» (12 تا 14 سال)، با شمارگان 4000 نسخه و قیمت 4هزار و 500 تومان منتشر کرده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: