کد خبر: 28826
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 خرداد 1396 - 10:56

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه گویی دیجیتال با موضوع «اسب من، اسب‌های شاهنامه»

منبع : لیزنا
موسسه فرهنگی خانه دوستان آشنا با همکاری گروه قصه‌گویی دیجیتال شهرزاد، دوره‌های قصه‌گویی دیجیتال را با موضوع «اسب من، اسب‌های شاهنامه» برگزار می‌کند.
قصه گویی دیجیتال با موضوع «اسب من، اسب‌های شاهنامه»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام کتابک، این دوره‌ها بر اساس اسب‌های اسطوره‌ای در شاهنامه فردوسی برگزار خواهند شد. قصه‌گویی دیجیتال زیر شاخه‌ای از رسانه‌های دیجیتال است که به هر فرد امکان ارائه قصه خود را در دنیای دیجیتال با استفاده از نرم‌افزارهای مربوط می‌دهد. قصه‌های دیجیتالی اغلب برداشت شخصی افراد از دامنه نامحدود موضوع‌ها را در برمی‌گیرند..

مهارت‌هایی که کودکان در کلاس‌های قصه‌گویی دیجیتال کسب خواهند کرد:

خوانش خلاق از داستان‌های شاهنامه

ایده‌پردازی

قصه‌نویسی

قصه گویی دیجیتال

دوره‌های قصه گویی دیجیتال در ۴ ترم و هر ترم شامل ۵ جلسه در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار خواهد شد. این دوره‌ها ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال است و آغاز آن از تابستان ۱۳۹۶ در موسسه فرهنگی خانه دوستان آشنا به آدرس تهران، بلوار میرداماد، خیابان نفت جنوبی، کوچه تابان، پلاک۱۱، واحد ۲ خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره ۲۲۲۲۲۳۰۰-۲۱ تماس بگیرند.

 مؤسسه فرهنگى خانه دوستان آشنا با هدف ارتقاى سطح فرهنگى خانواده‌ها از راه علاقه‌مندسازى آنان به ادبیات فارسى و پررنگ کردن نقش زبان و ادب فارسى در به ظهور رساندن بلوغ فرهنگى خانواده‌ها تأسیس شده است. رویکرد آموزشى این مؤسسه براى بخش کودکان و نوجوان، آموزش غیرمستقیم ادبیات از راه هنر است.

 

گروه قصه‌گویی دیجیتال شهرزاد، یک گروه مستقل فرهنگی/هنری است که در سال ۱۳۹۱ تشکیل شده است. این گروه پس از بررسی و تحقیق در مورد جدیدترین شیوه‌های آموزش خلاق مبتنی بر شرایط و امکانات جهان امروز، برنامه جامع کارگاه «قصه‌گویی دیجیتال» را تدوین کرده است و برای نخستین‌بار در ایران این کارگاه را به اجرا درآورده است. فعالیت اصلی این گروه، برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی دیجیتال و همراهی با کارآموزان جهت ساخت قصه‌های دیجیتال است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: