کد خبر: 29269
تاریخ انتشار: شنبه, 24 تیر 1396 - 10:43

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست «شعر نوجوان امروز» در کتاب‌خانه مرجع کانون

منبع : لیزنا
شصت و دومین نشست ترویج خواندن با موضوع «شعر نوجوان امروز» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
نشست «شعر نوجوان امروز» در کتاب‌خانه مرجع کانون

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری میزبان نوجوانانی است که با موضوع «شعر نوجوان امروز» به بحث خواهند نشست.

بر این اساس، «از ما بپرسید 3» عنوان اصلی شصت و دومین نشست ترویج خواندن است و چهار عضو فعال کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آن حضور خواهند یافت.

حسین اسماعیلی، امیرحسین شبستری‌راد، ملیکا محمدهاشمی و فاطمه ملاصالحی روز دوشنبه 26 تیر درباره دیدگاه‌های خود به این مجموعه و نیازها و خواسته‌های هم‌نسلان خود از شعر سخن خواهند گفت.

گفتنی است که شرکت عموم در این نشست بلامانع است و کتابخانه مرجع کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، ‌خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24، مجتمع شهید ملک‌شامران از ساعت 15 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان این مبحث خواهد بود.

 

پیش‌تر نیز در کتاب‌خانه مرجع کانون نشست‌های‌ «از ما بپرسید» با حضور نوجوانان اهل مطالعه با موضوع‌های «طنز» و «مجله‌خوانی» برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: