کد خبر: 29609
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 21:45

داخلی

»

اخبار کتاب

«عصرانه با طعم کتاب» میزبان فرحناز علیزاده می شود

منبع : لیزنا
کتابخانه علامه جعفری (ره) در برنامه «عصرانه با طعم کتاب» سه‌شنبه 10 مردادماه ساعت 17، میزبان «فرحناز علیزاده» نویسنده کتاب‌های پرمخاطب می‌شود.
«عصرانه با طعم کتاب» میزبان فرحناز علیزاده می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی «عصرانه با طعم کتاب» همزمان با جشنواره تابستانی تهران در فصل مهربانی و با هدف آشنایی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان با نویسندگان پرمخاطب وعامه پسند و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در اوقات فراغت فصل تابستان، در کتابخانه علامه جعفری (ره) برگزار می‌شود.

فرحناز علیزاده نویسنده رمان‌های پر مخاطب است که از تالیفات او می توان به «داستان مکاشفه»، «آقای قاضی چه حکمی میدهید؟» و «سر سبیل هایت را نجو» اشاره کرد. وی مهمان برنامه عصرانه با طعم کتاب در کتابخانه علامه جعفری (ره) است که در نشستی صمیمانه با مخاطبان در مورد خود، آثارش ،چگونگی خلق این آثار  و فراز و نشیب های نویسندگی صحبت می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌ا... کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44091043 تماس بگیرند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: