کد خبر: 29857
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 14:02

داخلی

»

اخبار کتاب

اجرای طرح مبادله کتاب در خاوران

منبع : لیزنا
 طرح مبادله و تعویض کتاب به منظور تعویض کتاب های خوانده شده مراجعین با یکدیگر در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.
اجرای طرح مبادله کتاب در خاوران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، طرح مبادله و تعویض کتاب به منظور تعویض کتاب های خوانده شده مراجعین با یکدیگر و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه روز چهارشنبه 25مرداد ماه به همت کتابخانه فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند، برای شرکت در این طرح، کتاب های بدون استفاده خود را که از نظر محتوایی و کیفی مناسب باشند، با کتاب های این کتابخانه مبادله کنند.

به منظور استفاده از ظرفیت های مردمی در توسعه کتابخانه های عمومی در ایستگاه مبادله کتاب، کتاب های اهدایی شهروندان تحویل گرفته می شود تا جهت استفاده در کتابخانه صورت پذیرد.

 

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگسرای خاوران به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: