کد خبر: 31052
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 مهر 1396 - 10:14

داخلی

»

اخبار کتاب

با حضور419 ناشر، 46 هزار 943 عنوان کتاب در نمایشگاه شهرکرد عرضه می شود

منبع : لیزنا
دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری با حضور 419 ناشر از سراسر کشور و ارائه 46 هزار 943 عنوان کتاب در شهرکرد برگزار می‌شود.
با حضور419 ناشر، 46 هزار 943 عنوان کتاب در نمایشگاه شهرکرد عرضه می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری از 24 تا 29 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرکرد برگزار می‌شود. 419 ناشر از سراسر کشور در 200 غرفه 46 هزار 943 عنوان کتاب را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. 30 ناشر از استان به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب‌های 41 ناشر را عرضه می‌کند. مبلغ 550 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

رونمایی از کتاب‌های ناشران استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نویسندگی، معرفی کارآفرینان برتر حوزه فرهنگ و هنر، نشست‌های نقد و بررسی شعر، شب شعر عاشورایی با حضور عبدالجبار کاکایی، نشست فرهنگ عاشورا، جشن امضاء کتاب، ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان و قصه‌گویی و داستان‌نویسی برای کودکان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری است.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران مجری برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی است. این نمایشگاه‌ها با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: