کد خبر: 31264
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آبان 1396 - 11:54

داخلی

»

اخبار کتاب

حضور خانه كتاب در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات

منبع : لیزنا
 موسسه خانه کتاب با هدف معرفی 13 فصلنامه‌ تخصصی نقد کتاب و خبرگزاری کتاب ایران«ایبنا» در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا می کند.
حضور خانه كتاب در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، علاقه‌مندان به‌منظور آشنایی با فعالیت‌های این موسسه در حوزه كتاب و ارتباط با گروه رسانه ای این موسسه می‌توانند به مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، راهروی اصلی شبستان، بعد از ایستگاه مطالعه شماره 1، بخش فرهنگی - هنری، غرفه 55مراجعه كنند.

فصلنامه های «نقد كتاب علوم محض و كاربردی»، «نقد كتاب فقه و حقوق»، «نقد كتاب قرآن و حدیث»، «نقد كتاب كلام، فلسفه و عرفان»، «نقد كتاب كودك و نجوان»، «نقد كتاب میراث»، «نقد كتاب هنر»، «نقد كتاب اخلاق، علوم تربیتی و روان‌شناسی»، «نقد كتاب ایران و اسلام»، «نقد كتاب اطلاع‌رسانی و ارتباطات»، «نقد كتاب تاریخ»، «نقد كتاب ادبیات» و «نقد كتاب علوم اجتماعی» از جمله فصلنامه های تخصصی در حوزه نقد كتاب هستند كه از سوی خانه كتاب منتشر می شوند.

 

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، 5 تا 12 آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. موسسه خانه كتاب در ایام برگزاری این دوره از نمایشگاه مطبوعات پذیرای اهالی قلم و رسانه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: