کد خبر: 31393
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 آبان 1396 - 15:37

داخلی

»

اخبار کتاب

اجرای «بازی های آوازی» به نفع فرهنگنامه کودکان و نوجوانان

منبع : لیزنا
اركستر كودكان و نوجوانان ايران زمين و كُرمادران، برنامه‌ی اجرای بازی های آوازی را به نفع فرهنگنامه كودكان و نوجوانان برگزار می‌کند.
اجرای «بازی های آوازی» به نفع فرهنگنامه کودکان و نوجوانان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، بازی های آوازی کاری از سودابه سالم است که ۲ و ۳ آذرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۱ در تالار وحدت واقع در تهران، خیابان استاد شهریار برگزار خواهد شد.

فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، شورای کتاب کودک، موسسه آوای طبیعت پایدار، آموزشگاه موسیقی رود، آموزشگاه موسیقی ودا، بنیاد رودکی، موسسه فرهنگی هنری آوای ساز خورشید و هنر بومی برای منابع طبیعی، سازمان‌ها و نهادهایی هستند که در برگزاری برنامه‌ی اجرای بازی های آوازی مشارکت خواهند کرد.

جهت خرید بلیط این اجرا می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کنید.

 

فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای است که شورای کتاب کودک بنا به ضرورت وجود کتاب مرجعی معتبر ویژه‌ی کودکان و نوجوانان ایرانی در سال ۱۳۵۸ به تدوین آن پرداخت و به دنبال آن شرکت تهیه و نشر فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۶۶ تاسیس شد. فرهنگنامه کودکان و نوجوانان مرجعی عمومی است و کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ ساله مخاطب آن هستند. همچنین پدران و مادران، آموزگاران، دبیران و کتابداران می‌توانند برای یافتن پاسخ پرسش‌های خود به آن مراجعه کنند. بنابر پیش‌گفتار جلد نخست این مجموعه، این فرهنگنامه با دیدگاهی علمی، مردمی و با الهام از تاریخ و فرهنگ ایران و منطقه تهیه شده است. تنظیم آن بر پایه‌ی حروف الفباست و بیش از ۵ هزار مقاله (مدخل) در زمینه‌های فلسفه، دین، علوم اجتماعی، علوم طبیعی و ریاضی، علوم کاربردی، هنر، سرگرمی، زبان، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، شرح حال نام آوران و ... دارد که با تصویر، نقاشی، نقشه‌ی جغرافیایی و نمودار همراه است. فرهنگنامه کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۷۷ به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد. همچنین در سال ۱۳۷۹ جایزه‌ی ترویج علم ایران را از آن خود کرد و در سال ۱۳۸۳، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین مقاله‌های دینی در دایره‌المعارف‌ها شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: