کد خبر: 31440
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 آبان 1396 - 14:24

داخلی

»

اخبار کتاب

حضور تازه‌های نشر «سمت» در ششمین نمایشگاه کتاب هرات

منبع : لیزنا
 سازمان مطالعه و تدوین (سمت) با 300 عنوان از کتاب‌های خود شامل تازه‌های نشر «سمت» و کتاب‌های منتشر شده ویژه افغانستان، در ششمین نمایشگاه کتاب هرات، حضور یافت.
حضور تازه‌های نشر «سمت» در ششمین نمایشگاه کتاب هرات

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی «سمت»، در ششمین دوره نمایشگاه کتاب هرات،‌ 36 ناشر از ایران و افغانستان از جمله سازمان «سمت»، جدیدترین آثار حوزه‌های ادبیات و رمان، ‌تاریخ و فلسفه، مدیریت و برنامه‌ریزی، اندیشه، اقتصاد و روان‌شناسی خود را با 10 درصد تخفیف عرضه کرده‌اند.

 

 در این نمایشگاه که به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه با بیش از 4500 عنوان و 45 هزار جلد کتاب و در 30 غرفه توسط اداره اطلاعات و فرهنگ شهر هرات و با همکاری اتحادیه ناشران کتاب و فروشندگان لوازم‌التحریر این کشور برگزار شده است، «سمت» با 1300 جلد از 300 عنوان از کتاب‌های خود، حضور دارد.

 سعید دمیرچی، مدیر مجموعه پخش کتاب و محصولات فرهنگی دمیرچی و نماینده «سمت» در ششمین نمایشگاه کتاب هرات، درباره حضور ناشران ایرانی در این نمایشگاه گفت: «کتاب‌های ناشران ایرانی در دو غرفه عرضه و استقبال خوبی از آنها شده است؛ بیشترین استقبال از کتاب‌های ایران، در حوزه آثار ادبیات و تاریخ بوده‌اند».

 این مجموعه پخش کتاب و محصولات فرهنگی، افزون بر «سمت»، نماینده سایر ناشران ایرانی چون «نی»، «مرکز»، «آموت»، «اطراف» و «ققنوس» را در این نمایشگاه بر عهده دارد که نیازمندی‌های مردم افغانستان را در قسمت دسترسی به منابع تازه و جدید منتشر شده در ایران، هرچه بیشتر برطرف نماید.

 گفتنی است ششمین نمایشگاه کتاب هرات، تا 20 آبان‌ماه در صحن اداره اطلاعات و فرهنگ افغانستان دایر است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: