کد خبر: 31832
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 آذر 1396 - 23:11

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار آگهی مناقصه مشارکت در ساخت سالن های شهرآفتاب توسط شهرداری تهران

منبع : لیزنا
رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از انتشار آگهی مناقصه از سوی شهرداری جهت مشارکت در ساخت سالن های شهر آفتاب خبر داد.
انتشار آگهی مناقصه مشارکت در ساخت سالن های شهرآفتاب توسط شهرداری تهران

به گزارش لیزنا، با توجه به اینکه کمتر از 6 ماه به ایام برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مانده است، هنوز خبری از تعیین محل برپایی نمایشگاه و به ویژه صدور احکام اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب نیست.

نیکنام حسین پور، مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار لیزنا در این باره پاسخ داد: کارهای نمایشگاه بین المللی کتاب در حال انجام است و بعد از استقرار محسن جوادی در مسند معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بحث صدور احکام شورای سیاستگذاری و تعیین مکان نمایشگاه کتاب دوره آتی از جانب ایشان مدیریت می شود.

وی با بیان اینکه احتمالا احکام به زودی صادر خواهند شد، ادامه داد: معاونت فرهنگی این موضوع را مفصل اطلاع رسانی خواهند کرد.

محمود آموزگار رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نیز در این باره بیان کرد: بحث مهم نمایشگاه کتاب، محل برگزاری آن است. از آنجا که دوره های قبل نواقص جدی در زیرساخت های مجموعه شهرآفتاب وجود داشت، برگزاری نمایشگاه دوره آتی در این مجموعه مستلزم رفع نواقص است به ویژه سالن کودک که در سی امین دوره با خطرات آب گرفتگی و برق گرفتگی مواجه شد.

وی ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم برای مکان نمایشگاه، شهرداری تهران آگهی مناقصه جهت مشارکت در ساخت سالن ها منتشر کرده است، اینکه چه کسانی برای این کار پیش قدم می شوند و تا کجا این امر عملی می شود باید قدری منتظر ماند.

آموزگار عنوان کرد: در این امر ضلعی از ماجرا وزارت ارشاد، ضلعی دیگر صنف نشر و ضلع بعدی شهرداری است و امیدواریم بتوانیم محلی را انتخاب کنیم که کمترین مسئله و بیشترین بازده را داشته باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: