کد خبر: 32768
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 بهمن 1396 - 14:06

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایش 60 عنوان کتاب با موضوع فرزندخواندگی

منبع : لیزنا
نمایشگاه «کتاب‌های منتخب فرزندخواندگی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان بهمن میزبان علاقه‌مندان است.
نمایش 60 عنوان کتاب با موضوع فرزندخواندگی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نمایشگاه 45 عنوان کتاب فارسی و 15 عنوان غیرفارسی با موضوع «فرزندخواندگی» به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه که از اول بهمن در کتابخانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرده است تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند در این فرصت کتاب‌هایی همچون «خانواده‌های جایگزین»، «من روز یک‌شنبه به دنیا آمدم»، «نامادری من»، «شانس ضربدر هفت»، «تام سایر»، مجموعه‌ی «گمشدگان»، «شستی»، «چگونه وارد خانواده‌ام شدم» و... را ملاحظه و مطالعه کنند.

گفتنی است این نمایشگاه در ادامه‌ی نشست تخصصی «فرزندخواندگی و ترویج کتاب‌خوانی» که ماه گذشته با حضور مریم بیرقی و رضا رزاقی در کتاب‌خانه مرجع کانون برگزار شد، سعی دارد مخاطبان عمومی را تشویق به خواندن کتاب‌هایی در این حوزه کند.

 

کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24 واقع شده و همه روزه از ساعت 8 تا 16 میزبان علاقه‌مندان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: