کد خبر: 34985
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 خرداد 1397 - 10:39

داخلی

»

اخبار کتاب

حجت الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین شد

منبع : لیزنا
منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد ذبیحی را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی «سمت»، در حکم انتصاب وی آمده است:

«با سلام و احترام

ضمن ابراز تأسف و تأثر از ضایعه رحلت حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر احمد احمدی، جنابعالی را که مورد وثوق، اعتماد و قائم مقام ایشان بوده اید، به سرپرستی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب می کنم. امید است با اتکال به خداوند متعال در رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حفظ بیت‌المال، اعمال سیاست‌های مؤثر در صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن سازمان، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

گفتنی است حجت الاسلام محمد ذبیحی معاون پژوهشی و قائم مقام پیشین سازمان «سمت»، دارای درجه اجتهاد از حوزه علمیه و مدرک دکتری فلسفه از دانشگاه تهران است که در سال ۱۳۸۰ به عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه شناخته شد. عضویت در هیأت مؤسس مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان، ریاست مرکز تربیت مدرس دانشگاه قم، قائم‌مقام دانشگاه قم و ریاست انتشارات دانشگاه قم، در پیشینه اجرایی وی دیده می‌شود.

از جمله تألیفات او می توان به کتاب های «حکمت عملی از نگاه سه فیلسوف مسلمان فارابی، ابن سینا و ملاصدرا»، «داوری‌ ها، شناخت‌ شناسی و نظام نوری در فلسفه اشراق» و «فلسفه مشاء: با تكيه بر اهم آراء ابن سينا» اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: