کد خبر: 35046
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 خرداد 1397 - 11:50

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام تسلیت مدیر عامل خانه كتاب برای درگذشت محمد امین قانعی راد

منبع : لیزنا
مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت درگذشت استاد محمدامین قانعی راد پیام تسلیت داد.
پیام تسلیت مدیر عامل خانه كتاب برای درگذشت محمد امین قانعی راد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، متن پیام نیكنام حسینی پور، مدیرعامل خانه کتاب به شرح زیر است:

«جامعه دانشگاهی كشور سوگوار مردی از نسلی است كه عمر گران‌بهای خود را صرف پژوهش و تعلیم و تعلم فرزندان این سرزمین كرد و دستآوردهای علمی - آموزشی ارزشمندی را برای كشور به یادگار گذاشت. این استاد برجسته جامعه‌شناسی كه عضویت در هیئت علمی و همچنین داوری جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران را در كارنامه خود داشت، سال‌ها دغدغه‌مند ارتقای علمی كشور در حوزه‌های علوم انسانی و به‌ ویژه علوم اجتماعی بود؛ استوار و وظیفه‌شناسانه در راه استقرار اخلاق علمی در حوزه‌های دانشگاهی كشور گام بر‌می‌داشت! ونظرات خود را صریح با اهل سیاست درمیان می گذاشت. راه‌برون رفت كشور از وضعیت فعلی را توجه جدی به علوم انسانی می‌دانست؛ در برابر فسادهای علمی به شدت واكنش نشان می‌داد و آن را مانع از توسعه و سودمندی علوم انسانی در ایران می‌دانست و در همه این موضوعات، صاحب اندیشه و چهره‌ای موثر و تاثیرگذار بود. با نهایت تأثر ضایعه‌ درگذشت این استاد برجسته را به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی كشور و همه همكاران و شاگردان آن استاد بزرگ تسلیت عرض می‌كنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، علوّ درجات و رحمت واسعه‌ الهی و برای بازماندگان، صبر و شكیبایی در تحمل این مصیبت را مسألت دارم. یاد و نام مردان بزرگی چون زنده یاد دكتر محمدامین قانعی‌راد تا ابد بر تارك اندیشه این مرز و بوم جاودان خواهد ماند و رهروان علم، راه این استاد ارزشمند را سرلوحه حركت خود قرار خواهند داد.»

امیری خواه
|
Iran
|
1397/03/28 - 10:44
0
0
خداوند استاد قانعی راد را بیامرزد و روح ایشان قرین رحمت الهی باد.
کتاب زوال پدرسالاری تازه ترین و یکی از زیباترین اثار ایشان بود، به علاقه مندان حوزه جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی توصیه می شوداین کتاب زیبا خوانده شود.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: