کد خبر: 36257
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 مرداد 1397 - 15:04

داخلی

»

اخبار کتاب

برنامه «قصه و بازی با مکعب» به مناسبت روز جهانی چپ‌دست‌ها

منبع : لیزنا
به مناسبت روز جهانی چپ‌دست‌ها مجموعه نیاوران برنامه «قصه و بازی با مکعب» را برای کودکان چپ‌دست برگزار می‌کند.
برنامه «قصه و بازی با مکعب» به مناسبت روز جهانی چپ‌دست‌ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران همزمان با ۲۲ مرداد روز جهانی چپ‌دست‌ها ویژه برنامه‌ای را با همکاری انجمن چپ دست‌ها و گروه راز گردونه برای کودکان تدارک دیده است.

روز ۲۲ مرداد ماه برابر با ۱۳ اوت به نام روز جهانی چپ‌دست‌ها نامگذاری شده است. دلیل نامگذاری این روز، این است که در طراحی ابزارها و امکانات چپ‌دست‌ها نادیده گرفته شده‌اند و این مسئله مشکلاتی را در انجام امور روزمره برای چپ‌دست‌ها به وجود می‌آورد. دلیل دیگر نام‌گذاری یک روز به نام چپ‌دست‌ها مبارزه با باورهای خرافاتی درباره آن‌هاست.

در این برنامه مجموعه کاخ نیاوران به بهانه روز چپ‌دست‌ها میزبان کودکان چپ‌دست ۱۰ تا ۱۲ سال می‌شود و۲ اثر از پابلو پیکاسو، هنرمند اسپانیایی چپ‌دست را با روایت جدید در قالب قصه و بازی رونمایی می‌کند.

ظرفیت این برنامه ۳۰ نفر و رایگان است. علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و حضور در این برنامه می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مرداد در روزها و ساعات اداری هفته با روابط عمومی مجموعه نیاوران با تلفن زیر تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: