کد خبر: 36311
تاریخ انتشار: شنبه, 20 مرداد 1397 - 10:26

داخلی

»

اخبار کتاب

خانه فرهنگي ايران در كراچي نشست ادبي برگزار مي‌كند

منبع : لیزنا
نمایندگی فرهنگی كشورمان در کراچی تصمیم دارد؛ نشست بررسی آثار دو تن از ادیبان و شعرای همفکر و معاصر ایران و ایالت سند پاكستان را برگزار كند.
خانه فرهنگي ايران در كراچي نشست ادبي برگزار مي‌كند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، سید فهیم اقبال کاظمی، استاد دانشکده دولتی علوم انسانی و علوم تجاری سند مسلم در کراچی و از شاعران سرشناس زبان و ادب اردو در پاکستان، به منظور تبادل نظر درباره همکاری‌ها و تعاملات ادبی و فرهنگی با محمدرضا باقری، مسئول خانه فرهنگ ایران در کراچی پاكستان ديدار كرد.

فهيم کاظمی در اين ديدار چند تن از شاعران بزرگ و دارای منزلت اجتماعی معاصر زبان سندی از جمله سید احمد شاه بخاری و سید امداد حسین شاه، از شاعران برجسته ادبیات معاصر سندی را با شرحی فشرده از خصوصیات شعری، معرفی كرد.

در ادامه باقري، مسئول خانه فرهنگ کشورمان در کراچی با بيان سخناني گفت: قرابت‌های فرهنگی و ادبی بسیاری بین ایران و ايالت سند پاكستان وجود دارد؛ بر اين اساس نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کراچی تصمیم دارد نسبت به برگزاری نشست بررسی آثار دو تن از ادیبان و شعرای همفکر و معاصر ایران و ایالت سند، اقدام كند.

 

در پايان سيد فهيم اقبال کاظمی، با استقبال از دعوت به همکاری براي برگزاري اين نشست، برای حضور در جلسات مشورتی هم‌اندیشی نیز اعلام آمادگی کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: