کد خبر: 37546
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مهر 1397 - 08:48

داخلی

»

اخبار کتاب

همايش «ادبیات کودک و "دیگری"» (آبان 1397، تهران)

منبع : شورای کتاب کودک
سومین همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی با عنوان «ادبیات کودک و "دیگری"» با همکاری موسسه خانه کتاب و شورای کتاب کودک، چهارشنبه و پنج شنبه (دوم و سوم آبان ماه) در موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
همايش «ادبیات کودک و

 به گزارش لیزنا، سومين همايش دوسالانه ادبيات كودك و مطالعات كودكي با عنوان «ادبيات كودك و "ديگري"» چهارشنبه و پنج شنبه (دوم و سوم آبان ماه) با حضور ليز پيج؛ مدير اجرايي دفتر بين المللي كتاب براي نسل جوان (IBBY) علي اصغر سيدآبادي، عليرضا كرماني، عبدالرحمن نجل رحيم، محسن هجري، مهدي يوسفي، مصطفي مهرآيين، حميدرضا شاه‌آبادی و حسام سلامت در سرای كتاب موسسه خانه كتاب برگزار مي شود.

شركت در  سومين همايش دوسالانه ادبيات كودك و مطالعات كودكي با عنوان «ادبيات كودك و "ديگري"» نيازمند پرداخت هزينه (براي شركت در جلسات، دريافت كيف همايش، پذيرايي و ناهار) است. علاقه‌مندان مي‌توانند براي حضور در اين همايش مبلغ ۱۰۰ هزار تومان قبل از شروع همايش به شماره حساب  ۸۱۱۴۱۶۰۷ يا شماره كارت ۶۲۲۱۰۶۱۰۸۰۰۱۶۴۵۶ بانك پارسيان، به نام شوراي كتاب كودك واريز و هنگام مراجعه فيش آن را به همراه داشته باشند.

در اين همايش دو روزه بيش از ۲۰ مقاله با موضوع «ديگري» ارائه خواهد شد و سخنرانان نيز درباره اين موضوعات سخنراني خواهند كرد.

سومين همايش دوسالانه ادبيات كودك و مطالعات كودكي «ادبيات كودك و "ديگري"» چهارشنبه و پنج شنبه (دوم و سوم آبان ماه) از ساعت ۹ تا ۱۸:۳۰ در سراي كتاب موسسه خانه كتاب به نشاني خيابان انقلاب، بين فلسطين و برادران مظفر جنوبي، پلاك ۱۰۸۰ برپا مي‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: