کد خبر: 37967
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 دی 1397 - 09:25

داخلی

»

اخبار کتاب

هدیه کریسمس یک نویسنده به کتابفروشی های برگزیده

جیمز پترسون به 333 کتابفروش 750 دلار هدیه می دهد

منبع : novostiliteratury.ru
 جیمز پترسون، نویسنده آمریکایی و پردرآمدترین نویسنده جهان رسم چند سال گذشته خود در اهدای پاداشت به کتابفروشی های مستقل، به عنوان کادوی سال نو را از سر گرفت.
جیمز پترسون به 333 کتابفروش 750 دلار هدیه می دهد

به گزارش لیزنا، هفته گذشته جیمز پترسون، نویسنده بسیاری از کتاب های پر فروش دنیا اعلام کرد که 333 کتابفروشی مستقل از سراسر ایالات متحده آمریکا 750 دلار دریافت خواهند کرد. کتابفروشان برنده این پاداش تشویقی توسط مشتریان کتابفروشی ها و همچنین همکاران خود آنها در دیگر نقاط انتخاب خواهند شد.  نام کتابفروشی ها، فروشندگان و آدرس آنها در سایت انجمن کتابفروشان آمریکا درج شده است.

این نویسنده آمریکایی به این ترتیب در مدت 5 سال بیش از 1میلیون دلار به کتابفروشان مستقل و بیش از 1 میلیون دلار برای توسعه کتابخانه ها و برنامه های سوادآموزی اهدا کرده است.   

پترسون گفته است که کتابفروشان از این پول به هر شکلی استفاده کرده اند؛ از مخارج تعمیر ماشین تا هزینه های دندانپزشکی؛ و او از اینکه «سهمی کوچک» دارد در زندگی افرادی که کمک هایی بزرگ به جامعه خود ارائه می دهند، خوشحال است.

ترجمه: زهرا شریفی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: