کد خبر: 38418
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 بهمن 1397 - 11:23

داخلی

»

اخبار کتاب

یاسوج میزبان سیصد و هشتادمین نمایشگاه کتاب استانی شد 

منبع : روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری سیصد و هشتادمین نمایشگاه کتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
یاسوج میزبان سیصد و هشتادمین نمایشگاه کتاب استانی شد 

به گزارش لیزنا، هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب یاسوج از 3 تا 8 بهمن ماه در مصلی این شهر برگزار می‌شود. 230 ناشر از سراسر کشور 43 هزار و 337 عنوان کتاب را در زمینه‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. و20 غرفه جهت عرضه محصولات رسانه ­های دیجیتال و مطبوعات اختصاص یافته است. 7 ناشر از استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه حضور دارند و 5 کتاب‌فروشی نیز با نمایشگاه همکاری دارند و بن‌های توزیع شده در نمایشگاه نیز در این کتاب‌فروشی‌ها تا دو هفته اعتبار خواهد داشت.

برای این نمایشگاه 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای با تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.

رونمایی از تازه‌های نشر، نقد و بررسی ادبیات کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، نشست تخصصی بررسی ادبیات داستانی، کارگاه آموزشی امنیت در شبکه‌های اجتماعی، میزگرد بررسی عناصر فرهنگ‌عامه استان کهگیلویه و بویراحمد، نقد و بررسی سلوک 40 ساله هنرهای تجسمی، نشست تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی، نشست تخصصی نقد و بررسی وضعیت مطالعه، ویژه‌برنامه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، شاهنامه‌خوانی، شعرخوانی با حضور شاعران مطرح استان، میزگرد سبک زندگی ایرانی – اسلامی، عروسک‌گردانی، ویژه‌برنامه «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» مخصوص کودکان، قصه‌گویی برای کودکان و ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه‌هایی هستند که برای بخش جنبی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب یاسوج از 3 تا 8 بهمن‌ماه در مصلی این شهر از ساعت 9 تا 12 و 15:30 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: