کد خبر: 38752
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 11:16

داخلی

»

اخبار کتاب

با استقبال از پویش کتاب‌قهرمان و رسیدن به چاپ 82

«سرباز کوچک امام» صدهزارتایی شد

منبع : روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی
کتاب «سرباز کوچک امام» در اولین دورۀ پویش «کتاب‌قهرمان» به چاپ هشتادودوم رسید تا جمع تیراژ آن از ابتدای انتشار تاکنون، از تیراژ 102 هزار نسخه عبور کند.
«سرباز کوچک امام» صدهزارتایی شد

به گزارش لیزنا، کتاب «سرباز کوچک امام»، نوشتۀ فاطمه دوست‌کامی را انتشارات پیام آزادگان برای اولین بار در سال 1392 منتشر کرد. این کتاب 764 صفحه‌ای با قیمت 36 هزار تومان تا پیش از آغاز پویش «کتاب‌قهرمان»، طی پنج سال به چاپ سی‌ویکم و تیراژ 47500 نسخه رسیده بود.

با آغاز پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» در آذر سال جاری، این کتاب با ویرایش جدید و کاهش حجم به 453 صفحه رسید و با قیمت ویژه 24هزار تومان عرضه شد. کتاب خاطرات مهدی طحانیان با استقبال مخاطبان از این پویش، اکنون در طول سه ماه، با 55 نوبت تجدید چاپ نسخۀ مربوط به پویش، با تیراژ 5هزار و 5000 نسخه به چاپ هشتادودوم رسیده است.

گفتنی است اولین دوره از پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به کوشش مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات پیام آزادگان آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است. این پویش با تکیه بر کتاب‌های باکیفیت، سعی در شناساندن قهرمانان ملی میهن اسلامی‌مان ایران دارد.

تاکنون مهدی طحانیان در قالب این پویش به 20 استان کشور سفر کرده و با حضور در مراسم‌های متعدد جشن امضا و شب خاطره، این کتاب مورد توجه مخاطب جوان و نوجوان واقع شده است. پیش‌بینی می‌شود استقبال علاقه‌مندان به ادبیات اسارت از داستان پرفراز و نشیب اسارت این نوجوان ایرانی همچنان ادامه داشته باشد.

پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: