کد خبر: 40392
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 آبان 1398 - 11:41

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز بیست و هفتمین هفته کتاب در یزد، پایتخت کتاب ایران

منبع : لیزنا
معاون امور فرهنگی با حضور در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در یزد، زنگ آغاز هفته کتاب را به صدا درآورد.
آغاز بیست و هفتمین هفته کتاب در یزد، پایتخت کتاب ایران

 به گزارش لیزنا، افتتاحیه بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان یزد با حضور محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی‌پور؛ دبیر بیست و هفتمین هفته کتاب و مسئولان فرهنگی استان یزد روز چهارشنبه( ۲۲ آبان ماه) در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.

در این مراسم که ساعت ۸ صبح برگزار شد، اعضای ستاد برگزاری هفته کتاب بر سر  مزار حاج محمدعلی صدری، آیت‌الله محمد صدوقی؛ سومین شهید محراب حضور یافتند و با قرائت فاتحه با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق کردند.

در ادامه نیز اعضای ستاد برگزاری در مدرسه دخترانه شاهد( حسین و فاطمه) یزد حضور یافتند و معاون امور فرهنگی زنگ آغاز هفته کتاب را در این شهر نواخت.  

همچنین برنامه‌های «کالسکه دانایی»، «خورجین کتاب» و «شعرخوانی دانش‌آموزان» در این مدرسه انجام شد.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: