کد خبر: 40733
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 دی 1398 - 08:06

داخلی

»

اخبار کتاب

آیین رونمایی از «درخت ابریشم بی حاصل»

منبع : انتشارات نیستان
آیین رونمایی از کتاب «درخت ابریشم بی حاصل» اثر محمدرضا بایرامی به همراه اختتامیه و تقدیر از برندگان پویش مطالعاتی «اربعین اندوه» برگزار می شود.
آیین رونمایی از «درخت ابریشم بی حاصل»

به گزارش لیزنا، کتاب نیستان با همکاری فرهنگسرای رسانه، در صد و سی و سومین نشست زرین قلم؛ آیین رونمایی از کتاب «درخت ابریشم بی حاصل» اثر محمدرضا بایرامی را برگزار می ­کند.

در این نشست که دوشنبه 16 دی ماه، ساعت 17 برگزار می­ شود، محمدرضا بایرامی، نویسنده و قاسمعلی فراست، صادق کرمیار و رضا امیرخانی حضور می­ یابند. اجرای برنامه توسط اسماعیل باستانی و اجرای موسیقی به عهده ولی الله نوروزی خواهد بود. مسعود فروتن نیز به کتابخوانی خواهد پرداخت.

در این برنامه، همچنین اختتامیه پویش اربعین نیز برگزار خواهد شد.

پویش «اربعین اندوه» که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه کتاب­های عاشورایی همزمان با اربعین آغاز به کار کرده بود، با همکاری کتاب پلاس و با موفقیت به کار خود پایان داد.

در این پویش که در نوع خود اولین رویداد کتابی با این سطح از استقبال و مشارکت در فضای مجازی به شمار می­رود  حدود 1100 نفر از شرکت کنندگان  دیدگاه­ها، احساسات و تجربه خود از خواندن کتاب­های «پدر، عشق و پسر»، «سقای آب و ادب»، «نامیرا»،  «ماه به روایت آه»، «سه روایت از مردی که خدا دوست داشت او را کشته ببیند»، «ازدحام بوسه» و «فصل شیدایی لیلاها»، در قالب 5000 دیدگاه  به اشتراک گذاشتند.

از بین افراد مشارکت­ کننده؛ سوسن اسلامی­فر از کرج، فرزاد رضاپور از مشهد، نعیمه محبی از تهران، امیرحسین حسن نژاد از قم و الهه معمری از مشهد به ترتیب رتبه اول تا پنجم را کسب کرده­ اند که در روز مراسم از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان ناطق نوری واقع شده است و ورود برای عموم آزاد است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: