کد خبر: 25401
تاریخ انتشار: جمعه, 23 مهر 1395 - 11:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

برپایی نمایشگاه اسناد عاشورا در کتابخانه ملی یزد

منبع : لیزنا
همزمان با ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایشگاه اسناد و تصاوير محرم در قالب 28 سند در تالار اندیشه خانه لاری ها در یزد  برپا شد.
برپایی نمایشگاه اسناد عاشورا در کتابخانه ملی یزد

 به گزارش لیزنا، نمایشگاه اسناد و تصاوير محرم در قالب 28 سند برپاشده است.

این اسناد شامل دستور حكومت يزد به نائب‌الحكومه پشتكوه مبني‌بر برقرار كردن نظم در آن حوزه در ايام تاسوعا، عاشورا و نامه درخواست نيرو از امنيه منطقه سال 1309ش، اطلاعیه وزارت ماليه در خصوص اعلام ايام تعطيل تاسوعا و عاشورا، دستور تعقيب بخشدار اردكان به دليل جلوگيري نكردن از برگزاري مراسم عزاداري ايام محرم، بخشنامه های دولتي در خصوص نحوه برگزاري مراسم عزاداري ماه‌هاي محرم و صفر و برخی از تصاویر تاریخی مربوط به محرم برپا شد.

  

این نمایشگاه از روز 18 مهرماه، در تالار اندیشه مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد واقع در محله فهادان، برپا شده است و تا 25 مهر ماه ادامه دارد و بازدید همه روزه از ساعت 8 تا 19 برای علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: