کد خبر: 37870
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 آذر 1397 - 08:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

برپایی نمايشگاه «اسناد پژوهش» در مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد 

منبع : روابط عمومي مرکز اسناد وكتابخانه ملي استان يزد
همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه " اسناد پژوهش" در قالب 15 سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد دایر شد.
برپایی نمايشگاه «اسناد پژوهش» در مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد 

 به گزارش لیزنا، به مناسبت هفته پژوهش  و فناوری، نمایشگاه اسناد پژوهش، در قالب 15 سند در در مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد دایر گردید و عموم علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدیدکنند.

این نمایشگاه شامل دستور مديركل باستان­شناسی و فرهنگ عامه به فرمانداری كل يزد براي فراهم آوردن تسهيلات مورد نياز هيئت باستان­ شناسي دانشگاه هوكایدوی ژاپن در یزد به منظور تحقيق در آثار تاريخي اسماعيليه سال1349ش، دستور وزارت كشور به فرمانداري كل يزد، برای ارائه تسهيلات لازم به  يوهان پاول لوفت آلمانی براي مطالعه در خصوص تاريخ ايران در قرون وسطي و تمدن جديد سال1350ش، پيشنهاد طرح پژوهشی دگرگونيی های اقتصادی و اجتماعی روستاهايیحوزه آبخور زاينده­ رود سال1355ش،، اعلام افزايش تخصيص اعتبار جاری مؤسسة آب‌شناسی ايران سال 1355ش، دستور به فرمانداری كل يزد براي همكاری مأموران محلي با گروه زمين­ شناسی دانشگاه فری برلین سال 1351ش، قطعنامة سمينار بررسي مسائل پژوهشی كشورسال 1359ش، می باشد که در معرض دید عموم گذاشته شده است.

این نمایشگاه از روز 24 آذرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد دایر شده و تا 30 آذر ادامه دارد و بازدید همه روزه از ساعت 8 تا 14 برای علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: