کد خبر: 31546
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 آبان 1396 - 09:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

داوری نهایی تقدیر از مروجان کتابخوانی به پایان رسید

منبع : لیزنا
جلسۀ داوری نهایی چهارمین دورۀ جشنوارۀ مروجان کتابخوانی، روزگذشته در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی معاونت فرهنگی وزارت ارشادبرگزار شد.
داوری نهایی تقدیر از مروجان کتابخوانی به پایان رسید

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب ایران)، در این جلسه که با حضور  دبیر جشنواره و هیات داوران نهایی جشنواره برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره از میان از میان 792 اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب شدند.

محسن حاجی زین‌العابدینی، دبیر چهارمین دورۀ جشنوارۀ تقدیر از مروجان کتابخوانی دربارۀ ارزیابی نهایی برگزیدگان این جشنواره گفت: ارزیابی نهایی براساس شاخص‌های معرفی‌شدۀ جشنواره یعنی تأثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفادۀ مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفادۀ خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم و دو شاخص ترجیحی فعالیت به شکل داوطلبی و فعالیت در قالب گروهی، انجام شد.

وی افزود: در هر یک از بخش‌های گروهها و نهادهای غیردولتی، افراد، بین‌الملل، نگاه ویژه و نشان استمرار، بسته به کیفیت آثار رسیده، بین 5 تا 10 اثر به مرحلۀ نهایی داوری رسیده بودند که در جلسۀ دیروز، آثار برگزیده و شایستۀ تقدیر، انتخاب شدند و در آیین پایانی چهارمین دورۀ جشنواره از آنها تقدیر خواهد شد.

حاجی زین العابدینی درباره اعضای هیات داوران گفت: داوران این جشنواره که از مروجان کتابخوانی و نویسندگان شناخته شده انتخاب شده بودند، در بخش های مختلف، بسته با توجه به تعداد شرکت کننده های هر بخش، افراد برگزیده و شایسته تقدیر را انتخاب کردند. به دلیل اینکه تعداد شرکت کنندگان در بخش کتابداران بیشتر بود، در این بخش برگزیدگان بیشتری خواهیم داشت.

چهارمین دورۀ جشنوارۀ تقدیر از مروجان کتابخوانی، چهارشنبه 24 آبان ماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان خواهد داد.

 

اخبارِ رویدادهای ترویج کتابخوانی را درbookpromotion.irپیگیری کنید.

کتابدار
|
Iran
|
1396/08/22 - 08:18
0
0
اسامی نامزد ها کی اعلام میشه؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: