کد خبر: 24652
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 تیر 1395 - 11:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال سومین بسته کتب بریل به کتابخانه های سراسر کشور

منبع : لیزنا
سومین بسته ویژه کتاب بریل که به همت اداره کل کتابخانه‌های استان قم و در بخش نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای این استان چاپ و آماده‌سازی شده و آماده ارسال است.
ارسال سومین بسته کتب بریل به کتابخانه های سراسر کشور

  به گزارش لیزنا، سومین بسته از کتب بریل ویژه نابینایان آماده ارسال به بخش نابینایان کتابخانه های عمومی در سراسر کشور است.

طیبه عبدلی مسئول بخش نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای اظهار داشت: سومین بسته کتب بریل شامل ۲۲ عنوان کتاب و ۱۵۴۰ نسخه است که تمامی گروه های سنی را در بر می گیرد و شامل موضوعات متنوعی است.

حسن عبدلی دیگر کتابدار این بخش اعلام کرد: تولید بریل کتاب «دوست مهربان کبوترها» و همچنین خلاصه کتاب زندگانی علی بن موسی الرضا ع و «اعترافات غلامان» از سری کتاب های جشنواره رضوی از فردا آماده پرواز به سراسر کشور می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم نیز در این خصوص اظهار داشت: با توجه به حمایت های دبیرکل محترم نهاد اهتمام بخش نابینایان این اداره کل فراهم آوردن امکان مطالعه برای روشندلان عزیز در هر جای از ایران اسلامی می باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همچنین از تولید سری چهارم کتب بریل در آینده خبر داد و بیان کرد: موضوعات بعدی در خصوص ادبیات عاشورا ـ اشعار قیصر امین پور و مجموعه کتاب های نارنجی و ... می باشد.

جباری از فرصت ایجاد شده در ماه مبارک رمضان برای نابینایان در امر مطالعه ابراز خرسندی کرد و در پایان از تلاش ها و خدمات ارزنده طیبه و حسن عبدلی کتابداران این بخش شکر و قدردانی کرد.

گفتنی است کار ویرایش و چاپ این منابع توسط طیبه عبدلی و صحافی آن نیز به دست حسن عبدلی از کتابداران پویا و خلاق این بخش انجام شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: