کد خبر: 24700
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 تیر 1395 - 14:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می شود

نمایشگاه منابع مرتبط با روز ادبیات کودک و نوجوان

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان، نمایشگاهی از منابع موجود را در روز شنبه 19/4/1395 برگزار می کند.
نمایشگاه منابع مرتبط با روز ادبیات کودک و نوجوان

 

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان ، نمایشگاهی از منابع موجود را در روز شنبه 19/4/1395  از ساعت 8 تا 19، برپا می کند.

ادبیات کودک و نوجوان گونه‌ای از ادبیات است که جداسازی آن از بخش‌های دیگر ادبیات با سن مخاطبان آن انجام می‌شود. این گونه ی ادبی هنگامی پدید آمد که بزرگسالان متوجه شدند کودکان و نوجوانان به سبب گنجایش‌های شناختی و ویژگی‌های رشدی خود آمادگی پذیرش متن‌های سنگین را ندارند و به متن‌هایی نیاز دارند که پاسخگوی دوره ی رشد آن‌ها باشد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنابر پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی ۱۸ تیر را به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام کرده است. روزی که  مقارن بود با درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس خوب کشورمان در سال ۱۳۸۸و این روز از سال ۱۳۹۲در تقویم رسمی کشوربه عنوان "روز ادبیات کودک و نوجوان" ثبت شد.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور بزرگداشت این روز، نمایشگاهی از منابع موجود را در روز شنبه 19/4/1395  از ساعت 8 تا 19، برپا می کند.

 

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: