کد خبر: 25145
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 شهریور 1395 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید علیرضا مختارپور از پروژه کتابخانه مرکزی خراسان رضوی

منبع : لیزنا
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سفر چند ساعته خود به مشهد مقدس که به منظور حضور در افتتاحیه سومین و چهارمین دوره مدرسه تابستانی خواندن انجام گرفته بود از کتابخانه مرکزی خراسان‌رضوی بازدید کرد.
بازدید علیرضا مختارپور از پروژه کتابخانه مرکزی خراسان رضوی

به گزارش لیزنا ، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پس از سخنرانی در افتتاحیه سومین و چهارمین دوره مدرسه تابستانی خواندن از پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی استان خراسان‌رضوی بازدید کرد و با دست اندرکاران پروژه ساخت کتابخانه مرکزی این استان به گفتگو پرداخت.


پروژه ساخت کتابخانه مرکزی خراسان‌رضوی از سال 74 شروع شده و هم اکنون از 88 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در آستانه انتخاب مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در شمار پروژه‌های اولویت‌دار قرار گرفته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور تسریع در روند تکمیل این پروژه سال گذشته 20 میلیارد ریال اعتبار  اختصاص داد و قرار است با همکارى نهاد کتابخانه‌ها و دستگاه‌هاى استانى این کتابخانه تا پایان سال جارى به بهره‌بردارى برسد.

کتابخانه مرکزی خراسان رضوی در فضایی به مساحت شش هزار متر مربع و زیربنای 11هزار و 500 مترمربع در انتهای بلوار هفت تیر مشهد واقع شده است.

تهرانی
|
Canada
|
1395/06/17 - 23:26
1
0
کاش از بقیه کتابداران مخصوصا اطراف تهران هم ببرند
چه فایده
|
Iran
|
1395/06/17 - 15:03
0
3
این دوره هافایده ای ندارد
کتابداری که کتابخوان نباشد هزاری که جلسه هم برود فایده ندارد
اشرفی
|
Iran
|
1395/06/16 - 09:20
3
2
باسلام چه خوب است که تمام کتابداران به نوبت درجشنواره مدرسه ی خواندن شرکت کنندتاعدالت رعایت گرددوافرادبه صورت تکراری حضورپیدانکنند.باتشکر
پاسخ ها
کتابدار تهرانی
| Iran |
1395/06/17 - 10:03
با سلام مدرسه تابستانی خواندن جشنواره نیست بلکه یک دوره آموزشی است. اگر خاطرتان باشد سال گذشته شرایطی برای احراز امتیاز حضور در این دوره اعلام شد و مراحلی طی شد تا واجدین شرایط به ترتیب اولویت در دوره های اول و دوم و سوم و چهارم شرکت کنند. بنابراین عدالت نقض نشده است.
اما جا دارد نهاد و معاونت برنامه ریزی تدبیری داشته باشند برای انتشار محتوای دوره ... با تشکر از لیزنا
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: