کد خبر: 25330
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 مهر 1395 - 09:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فردا آخرین مهلت تکمیل پرونده انتخاب کتابدار برتر سال 95

منبع : لیزنا
معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت تکمیل پرونده برای انتخاب کتابدار برتر سال 95 خبر داد.
فردا آخرین مهلت تکمیل پرونده انتخاب کتابدار برتر سال 95

به گزارش لیزنا، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اطلاعیه‌ای با اشاره به تمدید آورده است: «کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی کشور جهت انتخاب کتابدار برتر سال 1395 می‌توانند تا روز سه‌شنبه سیزدهم مهر با مراجعه به سامانه اینترنتی انتخاب کتابدار برتر نسبت به تکمیل پرونده جهت انتخاب کتابدار برتر سال 95 اقدام کنند«


در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است: «لازم است کتابداران محترم داوطلب ضمن ارسال مدارک خود از طریق این سامانه، مدارک خود را نیز به کمیته‌های استانی ارائه دهند

معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد پیش از مهلت مراجعه و تکمیل پرونده‌ جهت انتخاب کتابدار برتر سال 95 را از تاریخ سوم الی هشتم مهرماه اعلام کرده بود.

گفتنی است کتابداران برتر کتابخانه‌های عمومی کشور در سال 95، در هفته گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» تجلیل می‌شوند.

کتابدار
|
Iran
|
1395/07/24 - 14:51
1
2
با سلام
به نظر بنده کتابدار نمونه را براساس سابقه کار و خدمت انتخاب کنند تا همه کتابدارها به نوبت یک بار در طول سابقه خدمتشان نمونه شوند.
کتابدار
|
Iran
|
1395/07/17 - 09:07
0
1
با سلا
یه خواهش داشتم از دبیر کل عزیز لطفا بررسی پرونده ها کتابدار برتر براساس میزان امکانات وتعداد نیروهای کتابخانه ها بررسی شود.چون کتابخانه های چندنیرو .دوشیفت وبا امکانات بالاتر هم امکانات بیشتری برای فعالیت وهم نیروهای بیشتری دارند .خواهشا کتابخانه های تک نیرو وهم درجه باهم مقایسه بشوند ...ممنون
کتابدار
|
Iran
|
1395/07/13 - 17:04
2
7
با سلام وخسته نباشید
من با 19 سال سابقه کار وکارشناسی کتابداری و مستندات زیادی که دارم یک هفته می خواهم اطلاعات را وارد کنم ولی متاسفانه به علت سرعت پایین اینترنت تا کنون موفق به تکمیل فرم کتابدار برتر نشدم و همکارانم باز به همین دلیل موفق نشدندبنابراین تدبیری بهتر اندیشیده شود و حق به حق دار برسد.
رحیمی
|
Iran
|
1395/07/13 - 12:17
7
0
با سلام
لطفا برنامه ای هم برای کتابداران دانشگاهی داشته باشید.
پاسخ ها
کتابدار
| iran |
1395/07/14 - 17:17
دانشگاه بایدخودش برای کتابداران و پرسنل خودش برنامه داشته باشداینجانهادکتابخانه عمومی است عزیز دل برادر...........
کتابدار
|
Iran
|
1395/07/13 - 10:50
3
2
با سلام
لطفا بعد از اتمام مرحله ورود اطلاعات این امکان را فراهم کنید که کتابداران بتوانند اطلاعات را ویرایش کنند ویا اگر قسمتی را پرنکرده اند وارد کنند ممنون میشیم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: