کد خبر: 25633
تاریخ انتشار: شنبه, 08 آبان 1395 - 09:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود

سومین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی

منبع : لیزنا
به مناسبت هفته کتاب، سومین  نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس برگزار خواهد شد.
سومین  نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه‌های انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران - شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: «به مناسبت هفته کتاب، سومین  نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش‌شناسی استان فارس با موضوع "افق های پیش روی علم اطلاعات و دانش‌شناسی" با سخنرانی پروفسور جعفر مهراد، چهره ماندگار علم اطلاعات و دانش‌شناسی و رئیس بخش علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.»

وی همچنین بیان داشت:«نشست مذکور با جلسه پرسش و پاسخ با حضور اساتید علم اطلاعات و دانش‌شناسی استان فارس و تقدیر از کتابداران برگزیده استان فارس، همراه خواهد بود و شرکت برای عموم در این نشست آزاد .»

این نشست توسط انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه فارس با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، انتشارات پیام حنان و لیتوگرافی پردیس در تاریخ  چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱ صبح در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس واقع در شیراز، خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: