کد خبر: 26279
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 آذر 1395 - 15:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مرکز اسناد وكتابخانه ملي استان يزد برگزار می‌کند

نمايشگاه «اسناد پژوهش» در تالار اندیشه خانه لاری‌ها

منبع : لیزنا
همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه «اسناد پژوهش» در قالب 30 سند از سال های 1307 تا 1366 هجری شمسی، در تالار اندیشه خانه لاری‌ها برپا شد.
نمايشگاه «اسناد پژوهش» در تالار اندیشه خانه لاری‌ها

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومي مرکز اسناد وكتابخانه ملي استان يزد، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه اسناد پژوهش، در قالب 30 سند، در تالار اندیشه خانه لاری‌ها برپا شد.

این نمایشگاه شامل پيشنهاد طرح پژوهشي دگرگوني­هاي اقتصادي و اجتماعي روستاهاي حوزة آبخور زاينده­رود سال1355ش، دستور به فرمانداري كل يزد براي همكاري مأموران محلي با گروه زمين­شناسي دانشگاه فري برلین سال 1351ش، اساسنامة مؤسسة پژوهش­هاي سياسي و اقتصادي بين­المللي سال 1352ش، دستور وزارت كشور به فرمانداري كل يزد، براي ارائة تسهيلات لازم به آقاي يوهان پاول لوفت آلماني براي مطالعه در خصوص تاريخ ايران در قرون وسطي و تمدن جديد سال1350ش،    اعلام افزايش تخصيص اعتبار جاري مؤسسة آب­شناسي ايران سال 1355ش، قطعنامة سمينار بررسي مسائل پژوهشي كشورسال 1359ش، گزارش پيشرفت عمليات طرح تحقيقات و كنترل سرطان؛دستور مديركل باستان­شناسي و فرهنگ عامه به فرمانداري كل يزد براي فراهم آوردن تسهيلات مورد نياز هيئت باستان­شناسي دانشگاه هوكايدوي ژاپن در یزد  به منظور تحقيق در آثار تاريخي اسماعيليه سال1349ش، است.

 این اسناد در  معرض دید عموم گذاشته شده است و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدیدکنند.

 نمايشگاه «اسناد پژوهش » از روز 21 آذرماه در تالار اندیشه مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد برپا شده است و تا 26 آذر ادامه دارد.

بازدید همه روزه از ساعت 8 تا 19 برای علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: