کد خبر: 27263
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 12:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در اولین روز نمایشگاه کتاب استانی

هم‌اندیشی مسئولین در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران

منبع : لیزنا
در اولین روز از نمایشگاه کتاب مازندران، مسئولین در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی برای توسعه کتاب‌خوانی و کتابخانه‌های عمومی هم اندیشی و چاره جویی کردند.
هم‌اندیشی مسئولین در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، شنبه، 16 بهمن‌ماه و همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه کتاب استان افتتاح شد.

پس از برگزاری آئین افتتاحیه نمایشگاه، دکتر سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسئولین در نشستی با آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، در مورد برطرف شدن مشکلات کتابخانه های عمومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ضمن بررسی راهکارهای حقوقی و قانونی برای توسعه کتابخانه‌های عمومی، به لزوم حمایت‌های بیشتر از این نهاد فرهنگی در سطح مجلس شورای اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: