کد خبر: 27367
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 21 بهمن 1395 - 18:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی ازپروژه کتابخانه عمومی امیرکبیر ملارد

منبع : لیزنا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه فرماندار و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران ازپروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی امیرکبیر شهرستان ملارد بازدید کرد.
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی ازپروژه کتابخانه عمومی امیرکبیر ملارد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به نقل از سمیه سادات پرپنجی حسینی کتابدار کتابخانه شهید سلمی ملارد؛ صبح امروز پنجشنبه، 21 بهمن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ازپروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی امیرکبیر این شهرستان بازدید کرد.

طبق این گزارش سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی نیکنام، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، بهمن خطیبی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برزین ضرغامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، فیروزه یارمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و دیگر مسئولین  ازپروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی امیرکبیر بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

علی نیکنام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در این بازدید، در خصوص مراحل ساخت این کتابخانه  توضیحاتی ارائه داد و گفت: اقدامات کلی ساخت این کتابخانه به اتمام رسیده و به زودی نصب انشعابات گاز و برق و رفع ایرادات جزئی عمرانی نیز پایان خواهد یافت و  پس از انجام تجهیزات منابعی و قفسه‌ای  در آینده نزدیک آیین افتتاح کتابخانه برگزار خواهد شد.

صالحی امیری پس از بازدیدازتمامی بخش‌های کتابخانه گفت:امیدوارم با همکاری تمامی ادارات مربوطه هر چه زودتر کتابخانه به بهره‌برداری رسیده و دراختیارمردم ملاردقرار گیرد.

احداث پروژه کتابخانه عمومی امیرکبیر ملارد از سال 91 در زمینی به مساحت 500 متر مربع با زیربنای 370متر آغاز شده و تا کنون با اعتباری بالغ بر 6میلیارد ریال  از محل اعتبارات دولتی  برای انجام آن هزینه شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: