کد خبر: 27579
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 اسفند 1395 - 15:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه های استان تهران از نمایشگاه کتاب بهارستان

منبع : لیزنا
در دومین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب بهارستان، علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران از نمایشگاه بزرگ کتاب بهارستان بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه های استان تهران از نمایشگاه کتاب بهارستان

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان تهران، علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران از نمایشگاه کتاب بهارستان، غرفه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های اجرا شده در غرفه قرار گرفت.

روح الله آهنگران رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان به ارائه توضیحاتی درباره غرفه کتابخانه ها و نمایشگاه پرداخت و گفت: نمایشگاه کتاب بهارستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان از ۳۰  بهمن‌ماه برپا شده است و تا ۶اسفندماه ادامه خواهد داشت.

فعالیتهای فرهنگی این غرفه به شرح ذیل است:

مسابقه «بازی کن، کتاب بخوان، جایزه بگیر» ، «کتاب دارت»، «شاهنامه خوانی»، «قصه گویی برای کودکان»، «گپ های مطالعه »، «جمع خوانی کتاب »، «مشاوره مطالعه» و مسابقه «جمله سازی» با دو موضوع « کتابخانه را اینگونه دوست دارم ...» و « بهترین جمله ای که از کتابی خوانده ام» 

آهنگران در پایان اضافه کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها در غرفه اداره کتابخانه های عمومی، آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با فرهنگ مطالعه وکتابخوانی، و معرفی کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان می باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: