کد خبر: 27593
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 اسفند 1395 - 11:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کمک خیران به کتابخانه آیت‌الله فاضل اردکان یزد

منبع : لیزنا
خیران اردکانی به کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل این شهر در زمینه تأمین تجهیزات سخت‌افزاری کتابخانه و خرید کتاب‌های آموزشی کمک کردند.
کمک خیران به کتابخانه آیت‌الله فاضل اردکان یزد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، مسئول کتابخانه آیت‌الله فاضل با بیان این مطلب اعلام کرد: بالغ بر200 نسخه کتاب به زبان انگلیسی به ارزش 15 میلیون ریال با کمک خیران اردکانی به مجموعه کتاب‌های کتابخانه آیت الله فاضل افزوده شد.

وی افزود: این کتاب‌ها که بنا به درخواست اعضای کتابخانه و بیشتر در زمینه آموزش زبان انگلیسی از سطوح مبتدی تا پیشرفته است، جزو منابع اصلی یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود و در این خصوص می‌تواند نیازهای اعضای کتابخانه را برطرف کند.

مسئول کتابخانه تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش اردکانی همچنین با صرف مبلغ 35 میلیون ریال، بخشی از نیازهای سخت‌افزاری کتابخانه نظیر رایانه و چاپگر را نیز تأمین کردند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر، خیران فرهنگ‌دوست اردکان با نیت خیر و ارزشمند خود کمک‌های زیادی در زمینه خرید کتاب، تجهیزات اداری و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به این کتابخانه بزرگ و قدیمی اردکان کرده‌اند.

گفتنی است، کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل با دارا بودن بیش از 40 هزار نسخه کتاب و 11 هزار عضو، یکی از فعال‌ترین کتابخانه‌های شهرستان اردکان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: