کد خبر: 27628
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 اسفند 1395 - 12:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توسط انتشارات ققنوس

اهداء 80 عنوان کتاب به کتابخانه عمومی شهید نعمتی کامیاران کردستان

منبع : لیزنا
انتشارات ققنوس 80 عنوان کتاب در موضوعات متنوع به کتابخانه عمومی شهید نعمتی کامیاران کردستان اهدا کرد.
 اهداء 80 عنوان کتاب به کتابخانه عمومی شهید نعمتی کامیاران کردستان

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان کردستان،  جلال ابراهیمی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کامیاران گفت: این اقدام و حرکت پسندیده با تلاش های کتابداران کتابخانه عمومی شهید نعمتی و همچنین توجه ویژه انتشاراتی ققنوس به توسعه فرهنگی شهرستان محقق و میسر شده است.

جلال ابراهیمی عنوان کرد: کتابداران کتابخانه های عمومی شهید نعمتی از مدتی پیش با هدف ارتقای شاخص منابع این کتابخانه از ناشران کشوری درخواست اهدای کتاب کرده بودند که خوشبختانه تا کنون انتشارات ققنوس به این درخواست پاسخ مثبت داده است.

وی بیان کرد: کتاب های اهدایی انتشارات ققنوس در 80 عنوان دارای موضوعات متنوعی از جمله ادبیات، اطلاعات عمومی، تاریخ، فلسفه است.

ابراهیمی اهدای کتاب را یکی از کارهای ارزشمند برای غنی کردن منابع کتابخانه‌ها عنوان کرد و افزود : اهدای کتاب به نوعی جنگ با فقر فرهنگی است که بایستی در جوامع نهادینه شود.

وی اضافه کرد: ناشران و همچنین علاقمندان به فرهنگی می توانند با حمایت های مادی و معنوی خود از کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب پشتیبانی کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: