کد خبر: 27879
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 اسفند 1395 - 09:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختصاص بیش از دو میلیارد ریال برای تجهیز کتابخانه های عمومی استان کرمان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان از اختصاص دو ميليارد و دويست ميليون ریال برای تأمین تجهیزات کتابخانه های استان خبر داد.
اختصاص بیش از دو میلیارد ریال برای تجهیز کتابخانه های عمومی استان کرمان

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی کرمان، محمدجواد حسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان گفت: هزینه خرید این تجهیزات شامل قفسه‌های کتاب، میزهای مطالعه، تجهیزات ویژه بخش کودک، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم های رایانه ای است که از محل اعتبارات استانی و نهاد كتابخانه های عمومی كشور تأمین و در اختیار کتابخانه های سطح استان قرار گرفت.

وی با اشاره به نیاز کتابخانه های عمومی به بروز رسانی امکانات کتابخانه ای، بهسازی تجهیزات کتابخانه های عمومی در دستور کار این اداره قرار گرفت.

مديركل كتابخانه های عمومی استان كرمان گفت: با بررسی انجام شده، کلیه کتابخانه های عمومی فاقد امکانات مناسب در سراسر استان شناسایی و نسبت به خرید و تأمین تجهیزات این کتابخانه ها اقدام شده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه مراكز فرهنگي از ضروريات مهم و اساسی جامعه است، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر اين است كه همه بتوانند از فضاهای موجود كتابخانه های عمومی وامكانات و خدمات اين مراكز فرهنگی بهره مند شوند.

حسين زاده  افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب عضو در کتابخانه های عمومی، زیبا سازی، شاداب سازی کتابخانه های عمومی است كه در همين راستا بخشی از تجهيزات خريداری شده به شاداب سازی فضای كتابخانه ها اختصاص داده شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: