کد خبر: 28027
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 فروردين 1396 - 09:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ انجام شد

راه‌اندازی کتابخانه در یکی از روستاهای محروم منطقه ۲۰

منبع : لیزنا
رئیس فرهنگسرای ملل از راه‌اندازی یک کتابخانه در یکی از روستاهای محروم منطقه ۲۰ خبر داد.
 راه‌اندازی کتابخانه در یکی از روستاهای محروم منطقه ۲۰

به گزارش لیزنا، براساس اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ به عنوان یک منطقه برخوردار اقدام به راه‌اندازی یک کتابخانه در یکی از روستاهای محروم منطقه ۲۰ می‌کند. عبدالرضا کردی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رئیس فرهنگسرای ملل در این باره گفت: همزمان با فرا رسیدن سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ با مشارکت پایگاه بسیج شهید بهشتی مقدمات راه‌اندازی کتابخانه‌ای در روستای دورسون‌آباد را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این کتابخانه با نگاهی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود تا فرهنگ اشتغال را در این روستا اشاعه دهیم. چرا که بسیاری از جوانان این روستا بیکار هستند و بخشی از آسیب‌های اجتماعی که در شهر تهران مشاهده می‌شود، از سوی این منطقه است.

رئیس فرهنگسرای ملل تصریح کرد: در این کتابخانه که با طرح «جهاد مهربانی» نیز در یک راستاست، قصد داریم با مشارکت نیروهای نیکوکار برنامه‌های فرهنگی اثربخشی برگزار کنیم. کار اهدای کتاب‌ها توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ انجام شده و افتتاحیه این کتابخانه هفته آینده برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: