کد خبر: 28034
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 فروردين 1396 - 11:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در جلسه کتابخانه‌های عمومی استان یزد مطرح شد

لزوم شاداب‌سازی کتابخانه‌ها به منظور جذب اقشار مختلف مردم به کتابخانه

منبع : لیزنا
در جلسه‌ای با حضور مدیرکل و جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، مسائل و کمبودهای کتابخانه‌های این شهرستان بررسی شد.
لزوم شاداب‌سازی کتابخانه‌ها به منظور جذب اقشار مختلف مردم به کتابخانه

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان یزد، این جلسه باحضور رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های استان، معاون این اداره کل و کارشناسان فرهنگی، انجمن‌ها، منابع، فناوری اطلاعات، عمران، امور کتابخانه‌ها، اموال، مشارکت‌ها و شهرداری‌ها و روابط عمومی برگزار شد و  کارشناسان مباحث تخصصی حوزه کاری خود را در خصوص کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه مطرح کردند.

بحث پیشرفت چشمگیر کتابخانه‌های ابرکوه طی سه دور بازدید کارشناسی از کتابخانه‌های سراسر استان، لزوم شاداب‌سازی کتابخانه‌های شهرستان به منظور جذب اقشار مختلف مردم به کتابخانه و موضوع گسترش فعالیت‌های خلاقانه فرهنگی در کتابخانه‌های ابرکوه، از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

تعیین تکلیف ساختمان کتابخانه جلایی اسفندآباد در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان، پیگیری واگذاری حق انتفاع 30 ساله چند باب از کتابخانه‌های شهرستان، برگزاری مراسم ویژه شهدای عضو کتابخانه در هفته کتاب یا هفته دفاع مقدس سال جاری، شاداب‌سازی فضای ورودی کتابخانه‌ها، فعال شدن بیشتر کتابخانه‌های شهرستان در حوزه روابط عمومی و جذب کمک‌های خیری و همچنین پیگیری نصب دستگاه اطفای حریق و دزدگیر در همه کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه، از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: