کد خبر: 28108
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 15:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با ابلاغ شیوه نامه به کتابخانه های عمومی رقم خورد:

آغاز برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان

منبع : لیزنا
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با ابلاغ شیوه نامه برگزاری به کتابخانه های عمومی آغاز شد. 
آغاز برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، اولین جلسه ستاد برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در محل اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

حسین اکبری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این جلسه با اشاره به برگزاری ششمین دوره این جشنواره در سال گذشته و حرکت مثبت وسازنده نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مدیریت این جشنواره گفت: هفتمین دوره این جشنواره برای دومین سال با مدیریت و سازماندهی نهاد کتابخانه ها و با محوریت کتابخانه های عمومی در سراسر کشور برگزار می شود.

حسین اکبری ادامه داد: در سال گذشته جشنواره با معرفی سه کتاب در بخش کودک ، نوجوان و بزرگسال در بخش مسابقه انجام شد که در سال جاری تعداد کتابها در بخش مسابقه به شش عنوان افزایش یافته است که در بخش کودک یک عنوان ، در بخش نوجوان یک عنوان و در بخش بزرگسال 4عنوان کتاب معرفی شده است.

وی ادامه داد: مسابقه به دو بخش مکتوب و اینترنتی به صورت فردی و خانوادگی انجام می شود و در روش مکتوب پاسخنامه ها به کتابخانه های عمومی استان ارسال شده و کودکان نیز می توانند با دریافت فرم مسابقه نقاشی از کتاب معرفی شده در جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: برگزاری این جشنواره حرکتی جدی در جهت تعمیق سیره و فرهنگ رضوی است و دست اندرکاران این جشنواره خادمان افتخاری ساحت رضوی هستند.

اکبری ادامه داد: شیوه نامه برگزاری جشنواره به تمامی کتابخانه های عمومی استان ابلاغ شده است و با ارسال کتابها و پرسشنامه ها عملا جشنواره آغاز شده است.

وی تاکیدکرد: امیدواریم در استان خراسان رضوی در جوار حرم و مضجع شریف رضوی با اطلاع رسانی دقیق و گسترده زمینه شرکت حداکثری مردم و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی را فراهم کنیم. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: