کد خبر: 28387
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 - 13:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

درشهر قم رونمایی شد

کتاب «استاندارد خدمات کتابخانه های عمومی ویژه نابینایان و کم بینایان»

منبع : لیزنا
آیین رونمایی از کتاب «استاندارد خدمات کتابخانه های عمومی ویژه نابینایان و کم بینایان» توسط بخش تولید بریل اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم انجام شد.
 کتاب «استاندارد خدمات کتابخانه های عمومی ویژه نابینایان و کم بینایان»

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، به سفارش اداره استاندارد دفتر برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، توسط بخش نابینایان این اداره کل کتاب «استاندارد خدمات کتابخانه های عمومی برای نابینایان و کم بینایان» به خط بریل، درشت خط (ویژه کم بینا) و گویا  تبدیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این باره گفت: فایل گویای این کار شامل 23 ترک صوتی می باشد که هر بخش از آن در فایل جداگانه ای ذخیره شده است . وی همچنین اظهار داشت: خوانش این کتاب را مریم رمضانی (کارشناس امورکتابخانه های عمومی استان قم) انجام داده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم سپس بیان کرد: این کار با شمارگان 60 نسخه تولید شده که 53 نسخه آن برای بخش نابینایان کتابخانه های عمومی سراسر کشور ارسال شده است.

جباری در پایان گفت: 5 نسخه از کتاب «استاندارد خدمات کتابخانه های عمومی برای نابینایان و کم بینایان» نیز در اختیار اداره استاندارد دفتر برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار خواهد گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: