کد خبر: 28690
تاریخ انتشار: شنبه, 06 خرداد 1396 - 11:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در آستانه ماه مبارک رمضان؛

«این چند کتاب» با عنوان «یا غافر الخطایا» منتشر شد

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پوستر «این چند کتاب» با عنوان «یا غافر الخطایا» منتشر شد.
«این چند کتاب» با عنوان «یا غافر الخطایا» منتشر شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پوستر «این چند کتاب» با عنوان «یا غافر الخطایا» و با معرفی ۹ کتاب در قالب‌های متنوع و متناسب با حال و هوا و نیازهای مؤمنان و روزه‌داران، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد.

«این چند کتاب» ویژه ماه مبارک رمضان مطالعه آثاری همچون «آداب المریدین» نوشته محمد روحی، «با من تماس بگیرید» نوشته مهدی خدامیان‌آرانی، «حکمت عبادات» نوشته آیت‌الله جوادی‌آملی، «رسائل بندگی» نوشته آیت‌الله مجتبی تهرانی، «رمضان، دریچه رؤیت» نوشته اصغر طاهرزاده، «متقین (شرح خطبه متقین نهج‌البلاغه)» نوشته سیدمهدی شجاعی، «ضیافت حقیقی» نوشته آیت‌الله محمد شجاعی و «قدیس» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی را در ایام پربرکت ماه رمضان پیشنهاد می‌کند. همچنین در این مجموعه کتاب «چرا خدا چنین کرد؟ (مجموعه ۶ جلدی برای رده سنی کودک و نوجوان)» نوشته غلامرضا حیدری‌ابهری ویژه مخاطبان کودک و نوجوان معرفی شده است.

همچنین، مجموعه پوسترهای «این چند کتاب» از جمله قالب‌های ترویجی خواندن است که به ابتکار اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی طراحی، تولید و توزیع می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: