کد خبر: 30135
تاریخ انتشار: شنبه, 04 شهریور 1396 - 14:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همایش ازدواج شاد و پایدار در کتابخانه ملا عبدالله بشروی بشرویه برگزار شد

منبع : لیزنا
 همزمان با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نشست کتاب خوان ویژه ازدواج آسان با حضور همسران جوان عضو کتابخانه ملا عبدالله بشروی، رابطان بهداشت و مشاور فرماندار شهرستان بشرویه در امور بانوان برگزار شد.
همایش ازدواج شاد و پایدار در کتابخانه ملا عبدالله بشروی بشرویه برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، در ابتدای این نشست، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه گفت: حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگوی واقعی زوجین هستند و مطالعه زندگی این دو بزرگوار به همسران جوان توصیه می شود.

مریم کیانی افزود: داشتن مهارتهای سالم و سازنده زندگی و چگونگی مقابله با آسیبهای اجتماعی در پرتو داشتن علم و آگاهی بوده و این مهم میسر نمی شود مگردر سایه توجه به کتاب و کتابخوانی.

وی هدف اصلی این نشست را طرح الگوی های سالم و اسلامی با معرفی کتب مربوط به این حوزه عنوان کرد و ادامه داد: همه آحاد با مطالعه کتابهای مربوط به ازدواج و رفع موانع آن به سطح قابل توجهی از اطلاعات می رسند.

در این نشست پنج کتاب به شرح ذیل معرفی شد:

«رضایت زناشویی» نوشته عباس پسندیده، انتشارات دارالحدیث/ ارائه توسط: مریم کیانی (رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه)، «ازدواج، مکتب انسان سازی» نوشته دکتر پاکنژاد، انتشارات اخلاق/ ارائه توسط: نرگس روایتی (کتابدار)، «مدیریت خانه» نوشته محمود حائریان اردکانی، انتشارت دانشگاه الزهراء/ ارائه توسط: لیلا صباغ، «ازدواج موفق» نوشته احمد عشقی، انتشارات هاتف/ ارائه توسط: زهرا صباغ (عضو کتابخانه) و «پیامدها و مشکلات تک فرزندی» نوشته ناذر نخعی، نشر فانوس/ ارائه توسط: لیلا صباغ (کارشناس شبکه بهداشت و درمان).

 

گفتنی است در پایان جلسه از اعضای فعال تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: