کد خبر: 30766
تاریخ انتشار: شنبه, 08 مهر 1396 - 14:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

و رونمایی کتاب «من اسیر صدام بودم» و «آخرین داستان جهان» در کرج

منبع : لیزنا
آئین تجلیل از ایثارگران کتابدار و فعالان حوزه دفاع مقدس هم‌زمان با رونمایی کتاب «من اسیر صدام بودم» و «آخرین داستان جهان» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز و جمعی از کتابداران و نویسندگان استان برگزار شد.
و رونمایی کتاب «من اسیر صدام بودم» و «آخرین داستان جهان» در کرج

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، آئین‌ تکریم خانواده‌های معظّم شهدا، ایثارگران کتابدار و سایر فعالان برجسته حوزه دفاع مقدس استان البرز به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی و مشارکت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سه‌شنبه ۴ مهرماه در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام شمس الله فلاح مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین از اهمیت عاشورا در تاریخ اسلام سخن گفت و با اشاره به  تقارن این دهه با هفته دفاع مقدس گفت: ایام محرم وقت بیداری است و هشت سال دفاع مقدس نشانه بیداری و هوشیاری امت اسلامی ایران است.

فلاح با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد کتاب و مطالعه، حاضرین را به مطالعه آثار خواندنی به‌ویژه نهج‌البلاغه و تاریخ اسلام و عاشورا دعوت کرد.

وی در ادامه با اشاره به کتاب‌های عرصه دفاع مقدس و شهدای حرم، توجه بیش‌ازپیش به این عرصه را خواستار شد و گفت: شهدا و ایثارگران از جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ ما برخوردارند و امنیت امروز میهن اسلامی ایران، مدیون ایشان است.

در ادامه مراسم، حمید پارسا یکی از راویان دفاع مقدس، خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس را بازگو کرد. سپس سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز  ضمن تقدیر از ایثارگران و خانواده‌های شهدای حاضر در جلسه، پیرامون جایگاه دفاع مقدس سخن گفت.

در بخش تجلیل از ایثارگران کتابدار و خانواده‌های شهدا نیز از طیبه ایمانی کیا، حسن ابوالحسنی، میثم شیخ حسنی، حسنعلی سامانی پور، ناصر ترکیان، حسین رضا محبی، حسن فیروزفلاح، غلامحسین یوسفی امامقلی، احسان تک زارع، غلامرضا نیکدل، ابوالفضل آزاد فلاح، عباسعلی اسدی، رویا عظیمی احمدآبادی، محسن خان محمدی، حمیدرضا نیکدل، عبدالله نوری، داریوش جوادی، مرتضی محمدی احسان خوب پور و محمد نصری با اهدا لوح امضاشده توسط دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تقدیر شد.

رونمایی از کتاب‌های «آخرین داستان جهان» اثر خسرو عباسی و «من اسیر صدام بودم» اثر مجید ملامحمدی بخش پایانی این آئین بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: