کد خبر: 30835
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 15:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نقد و بررسی داستان های کوتاه در سلسله برنامه های « عصرانه کتاب»

منبع : لیزنا
 فرهنگسرای اخلاق با مشارکت کانون زنگ داستان، کارگاه آموزشی عصرانه کتاب را پنج شنبه های هر هفته ساعت 14.30 در فصل پاییز برگزار می کند .
نقد و بررسی داستان های کوتاه در سلسله برنامه های « عصرانه کتاب»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، کتابخانه اخلاق با هدف آموزش مبانی داستان نویسی و تبیین الفبای نگارش و تکنیک های مربوط به آن،سلسله کارگاه های عصرانه کتاب را روزهای پنج شنبه در فصل پاییزسالجاری از ساعت 14.30تا 16، با حضور ابوالفضل درخشنده، نویسنده، مدرس دانشگاه، منتقد ادبی و مولف 8 عنوان کتاب در زمینه آموزش داستان نویسی برگزار می کند.

در این کارگاه، عناصر داستان نویسی همچون زاویه دید، شخصیت پردازی و فضاسازی از جمله مباحثی است که به علاقه مندان آموزش داده می شود، همچنین در این کارگاه ها داستان های کوتاه اعضاء کانون و نویسندگان مطرح نقد و بررسی می شود .

 

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه ها می توانند به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، فرهنگسرای اخلاق مراجعه و یا با شماره تلفن 33312303 تماس بگیرند .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: