کد خبر: 30836
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 15:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

زینت عابدان در کتابخانه شهید آوینی

منبع : لیزنا
 کتابخانه شهید آوینی همزمان با ایام سوگواری محرم الحرام به نقد و بررسی کتاب امام سجاد علیه السلام جمال نیایشگران می پردازد.
زینت عابدان در کتابخانه شهید آوینی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار و فرهنگسرای اشراق، این برنامه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و ائمه اطهار س و افزایش سرانه مطالعه کتب دینی از طریق نشست و معرفی کتاب روز پنج شنبه 13 مهر ماه ساعت 30/9 صبح در محل کتابخانه شهید آوینی با حضور کارشناس برنامه دکتر جواد کامور بخشاسش برگزار می شود.

این کتاب به نویسندگی احمد ترابی و انتشارات بنیاد پژوهشهای اسلامی به چاپ رسیده است.

کتاب امام سجاد علیه السلام جمال نیایشگران به عناوینی نظیر :  اجمالی از ولادت تا شهادت؛ شخصیت معنوی و اجتماعی امام سجاد - علیه السلام؛ زندگی سیاسی امام سجاد علیه السلام ؛ شخصیت علمی امام سجاد علیه السلام؛ جلوه هایی از درسهای امام سجاد علیه السلام؛ و...  اشاره کرد.

 

علاقه مندان به حضور در این برنامه می توانند به نشانی : خیابان جشنواره ، خیابان شهید زهدی ، نبش کوچه صاحب الزمان عج کتابخانه شهید آوینی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 77964648 مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: