کد خبر: 30873
تاریخ انتشار: شنبه, 15 مهر 1396 - 13:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشنامه‌خوانی «شاعر» در فرهنگ‌سرای رسانه

منبع : لیزنا
 نمایشنامه خوانی نمایش «شاعر» با حضور میکائیل شهرستانی و پرستو گلستانی، شنبه ۱۵ و ۲۲ مهر در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‎های اجتماعی برگزار می‌شود.
نمایشنامه‌خوانی «شاعر» در فرهنگ‌سرای رسانه

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برنامه نمایشنامه خوانی «شاعر» کاری از آکادمی بازیگری «ژیوار» است که با سرپرستی و کارگردانی میکائیل شهرستانی و بازیگران؛ پرستو گلستانی، مهدی جواهری، بهادر باستان حق، منیر ماندنی، ناهید فرهمند، احسان رحمتی، زهرا زمانی، نسترن صفوی، محسن زمانی و نغمه تقوی اجرا می‌شود.

نمایشنامه «شاعر» اثری از داریو نیکودمی درباره یک موقعیت غیر منتظره است که در آن دختر جوانی انتظار دارد که شاعری فرهیخته بعد از ماه‌ها نامه نگاری به خواستگاری‌اش بیاید اما او مردی پول دوست و خسیس است که هیچ تفاوتی با پدر و برادر کارخانه دار و دنیاپرستش ندارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه نمایشنامه خوانی که در دو نوبت ۱۵ و ۲۲ مهر از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com یا از طریق تماس با شماره‌ 22888782 تهیه کنند.

 

فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: