کد خبر: 31486
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 آبان 1396 - 17:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خبر داد

 در هفته کتاب 900 برنامه فرهنگی در کتابخانه های استان خراسان رضوی اجرا می شود

منبع : لیزنا
همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی بیش از 900 برنامه و طرح فرهنگی از جمله افتتاح کتابخانه،برگزاری تور رسانه ای،جلسات نقد و بررسی کتاب و نشست کتاب خوان درکتابخانه های استان خراسان رضوی اجرا می شود.
 در هفته کتاب 900 برنامه فرهنگی  در کتابخانه های استان خراسان رضوی اجرا می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: همزمان با بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی بیش از 900 برنامه و طرح فرهنگی از جمله افتتاح کتابخانه،برگزاری تور رسانه ای،جلسات نقد و بررسی کتاب،نشست کتاب خوان و نمایشگاه کتاب و کاریکاتور کتاب درکتابخانه های استان اجرا می شود.

حسین اکبری ادامه داد: هفته کتاب در سال جاری از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از 20 الی 26آبان با شعار "آینده روشن با خانواده کتابخوان" برگزار می شود و در این مدت از سوی کتابخانه های استان بیش از 900 برنامه  فرهنگی و عمرانی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: افتتاح کتابخانه خیر ساز در شهرستان مه ولات، برگزاری تور رسانه ای از کتابخانه سیار در شهرستان تایباد،بازگشایی چندین کتابخانه در شهرستان مشهد، افتتاح بخشهای ویژه در کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان، برگزاری همزمان بیش از 200نشست کتاب خوان کتابخانه ای و مدرسه ای در سطح استان در دو روز از هفته کتاب از جمله برنامه های ویژه این هفته در کتابخانه های عمومی استان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه با اشاره به نامگذاری هر روز از هفته کتاب گفت: در شعار امسال هفته کتاب و نامگذاری روزها نقش و جایگاه و اهمیت کتاب و کتاب خوانی و مطالعه در کانون گرم خانواده تاکید شده است.

 

اکبری ادامه داد: مراسم تجلیل از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی استان نیز روز 30 آبانماه برگزار خواهد شد.  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: