کد خبر: 32482
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 20:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«چگونه یک زمین‌لرزه تبدیل به سونامی می‌شود» در چابهار جمع خوانی شد

منبع : لیزنا
کتاب «چگونه یک زمین‌لرزه تبدیل به سونامی می‌شود» نوشته لیندا تاگلیا در جمع اعضای کودک و نوجوان کتابخانه گلشهر چابهار جمع خوانی شد.
«چگونه یک زمین‌لرزه تبدیل به سونامی می‌شود» در چابهار جمع خوانی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، به‌منظور آشنایی اعضای کودک و نوجوان با دلایل زلزله و حوادث طبیعی، کتاب «چگونه یک زمین‌لرزه تبدیل به سونامی می‌شود» نوشته لیندا تاگلیا فرو و ترجمه حسین بکایی با حضور کتابداران و اعضای کودک و نوجوان کتابخانه گلشهر چابهار جمع خوانی شد.

«چگونه یک زمین‌لرزه تبدیل به سونامی می‌شود» از مجموعه کتاب‌های «چگونه روی می‌دهد؟» درباره علل و تأثیر  پدیده‌های طبیعی در کره زمین است. لایه‌های تشکیل‌دهنده زمین، حرکت پوسته‌ها، زمین‌لرزه‌هایی که امواج مهیب و سهمگین سونامی را به وجود می‌آورند و...از مهم‌ترین مطالب مطرح‌شده در این کتاب است.

گفتنی است، به دنبال  استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های فرهنگی و فضای بخش کودک، فعالیت‌های این بخش در روزهای پنج‌شنبه به‌صورت مجزا برای دختران و پسران برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: