کد خبر: 32997
تاریخ انتشار: شنبه, 14 بهمن 1396 - 09:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همایش «روبان قرمز و سلامت جامعه» در کتابخانه شهید مطهری رامشیر در خوزستان

منبع : لیزنا
 همایش روبان قرمز و سلامت جامعه باهدف افزایش آگاهی و سلامت جامعه درباره بیماری ایدز در کتابخانه شهید مطهری شهرستان رامشیر برگزار شد.
همایش «روبان قرمز و سلامت جامعه» در کتابخانه شهید مطهری رامشیر در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، همایش «روبان قرمز و سلامت جامعه» باهدف افزایش آگاهی و سلامت جامعه درباره بیماری ایدز و با حضور جمعی از اعضا و علاقه‌مندان در کتابخانه شهید مطهری رامشیر برگزار شد.

حیدری در این برنامه با اشاره به ارتقاء فرهنگ خانواده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مقابله و پیشگیری از بیماری‌ها به‌عنوان هدف برگزاری این همایش گفت: همایش «روبان قرمز و سلامت جامعه» به ارائه مباحثی در مورد راه‌های انتقال ویروس اچ آی وی، راه‌های پیشگیری و کنترل بیماری، اختصاص دارد.

وی با تقدیر از همکاری شبکه بهداشت در برگزاری این همایش، افزود: این برنامه، زمینه معرفی محرمانه افراد به شبکه بهداشت و دریافت مشاوره و آزمایش رایگان برای متقاضیان را فراهم می‌کند.

در ادامه، حسنی کارشناس بهداشت ضمن تقدیر از اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر برای برگزاری این همایش گفت: مشارکت نهادهای مردمی در برگزاری این برنامه‌ها تأثیر زیادی در آگاهی بخشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی تأکید کرد: آموزش پیشگیری از بیماری ایدز باید با همکاری مراکز بهداشتی در محیط‌های عمومی ارائه شود.

 

توزیع بروشورهایی با موضوع بیماری اچ آی وی با هدف افزایش آگاهی شرکت‌کنندگان همایش «روبان قرمز و سلامت جامعه»، بخش پایانی این برنامه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: